Joga.

Wybierz zajęcia odpowiednie dla Twojego serca i ciała.

Hatha Joga

Balansowanie oddechem w połączeniu z ruchem ciała. Jest statyczną formą jogi – figury. Wykonuje się powoli i precyzyjnie. Zajęcia kończą się relaksem.

Ashtanga

To dynamiczna odmiana hatha jogi. Metoda ta charakteryzuje się płynnymi przejściami między asanami. Praktyka Ashtangi w głównej mierze skupia się na oddychaniu.

Joga z dziećmi

Zajęcia dla kobiet w okresie poprenatalnym. Ćwiczenia mają na celu przywrócenie mięśni dna miednicy do formy sprzed ciąży oraz wspomaganie obręczy barkowej i kręgosłupa. 

Joga dla seniora

Joga dla seniorów jest najmniej forsowną i wysiłkową formą ruchu. Dzięki niej bez utraty sił można poczuć się lepiej. Ćwiczenia mają charakter powolny i stateczny. 

Vinyasa Joga

Charakterystyczną cechą tego stylu jest płynne przechodzenie z jednej pozycji do następnej. Vinyasa joga wzmacnia i uelastycznia ciało, oczyszcza umysł, relaksuje i odpręża.

Joga Kręgosłupa

Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia, odczuwających  dyskomfort lub ból kręgosłupa oraz dla tych, którzy preferują łagodną pracę z ciałem. 

YIN YANG Joga

Celem praktyki YinYang jest harmonizacja obu tych energii w ciele i umyśle. Aktywna, gorąca, słoneczna energia Yang i spokojna, wyciszająca, księżycowa energia Yin

Joga dla dzieci łączy elementy jogi, ruchu i zabawy. Ma na celu rozwijanie elastyczności, siły mięśniowej, koordynacji i równowagi.

Joga w ciąży

Joga jest idealnym systemem ćwiczeń przygotowujących do porodu. Praktykowanie jogi pozwala powrócić do naszego naturalnego „JA” kierującego się instynktem.

Pierwsze kroki w jodze - kurs

Zapraszamy osoby, które chciałyby by zdobyć przygotowanie od podstaw do praktyki jogi.

Kurs obejmuje 8 zajęć jogi dwa razy w tygodniu

YIN Joga

Najspokojniejsza joga świata i dla każdego, bez względu na ograniczenia w ciele. Poprzez asany jin docieramy do tkanek głębokich w naszym ciele, czyli do ścięgien, stawów i kości. Inaczej zwana jogą powięziową.

Kundalini Joga

Zajęcia raz w miesiącu.

Znana jako joga świadomości, poprzez techniki oddechowe, medytację, krije, mantry i mudry wpływa na dobrostan ciała, sfery emocjonalnej i mentalnej. 

Zatańcz Jogę

Zatańczmy Jogę

Zajęcia te obecnie są prowadzone w ramach zajęć Joga niespodzianka.

Połączenie jogi i tańca

SoBoYin

Połączenie Yin Jogi i masażu dźwiękiem.

Małe 6 osobowe grupy

Joga niespodzianka

Lubisz niespodzianki to te zajęcia są dla Ciebie, co będzie z kim będzie – dowiesz się jak przyjdziesz

Zastosowane koło urozmaica praktykę, ułatwia wykonywanie i pogłębianie asan.

Gut Yoga wspiera pracę układu trawiennego.

To fantastyczny zestaw prostych, lecz niezwykle skutecznych technik automasażu.

YIN YANG Joga

Celem praktyki YinYang jest zharmonizowanie obu tych energii w naszym ciele i umyśle, aktywna, gorąca, słoneczna energia Yang i spokojna, wyciszająca, księżycowa energia Yin

Gravity Yoga. Gravity Yoga to praktyka całkowicie zrelaksowana, pasywna, gdzie grawitacja wykonuje większoćś pracy za nas. Ćwiczenia polegające na rozciąganiu tkanek łącznych poprzez utrzymywanie  pozycji od 2 do 5 minut. 

Joga w ciąży

Joga jest idealnym systemem ćwiczeń przygotowujących do porodu. Praktykowanie jogi pozwala powrócić do naszego naturalnego „JA” kierującego się instynktem.

Pozycje odwrócone

Przerwa wakacyjna

Nauka balansu w pozycjach odwróconych

Acro Joga

Przerwa wakacyjna

Najprościej mówiąc jest to połączenie Yogi, akrobatyki, medytacji oraz masażu. AcroYoga uczy jak budować zaufanie do drugiej osoby oraz jak z nią współpracować. Przypomina nam, że nie jesteśmy sami i bierzemy odpowiedzialność za naszego partnera. 

Joga 45+