Joga.

Wybierz zajęcia odpowiednie dla Twojego serca i ciała.

Hatha Joga

Polega na balansowaniu oddechem w połączeniu z ruchem ciała. Jest statyczną formą jogi – figury wykonuje się powoli i precyzyjnie. Zajęcia kończą się relaksem.

Ashtanga

To dynamiczna odmiana hatha jogi. Metoda ta charakteryzuje się płynnymi przejściami między asanami. Praktyka Ashtangi w głównej mierze skupia się na oddychaniu.

Joga z dziećmi

Zajęcia dla kobiet w okresie poprenatalnym. Ćwiczenia mają na celu przywrócenie mięśni dna miednicy do formy sprzed ciąży oraz wspomaganie obręczy barkowej i kręgosłupa. 

Joga dla seniora

Joga dla seniorów jest najmniej forsowną i wysiłkową formą ruchu. Dzięki niej bez utraty sił można poczuć się lepiej. Ćwiczenia mają charakter powolny i stateczny. 

Vinyasa Joga

Charakterystyczną cechą tego stylu jest płynne przechodzenie z jednej pozycji do następnej. Vinyasa joga wzmacnia i uelastycznia ciało, oczyszcza umysł, relaksuje i odpręża.

Joga Kręgosłupa

Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia, odczuwających  dyskomfort lub ból kręgosłupa oraz dla tych, którzy preferują łagodną pracę z ciałem. 

YIN YANG Joga

Celem praktyki YinYang jest zharmonizowanie obu tych energii w naszym ciele i umyśle, aktywna, gorąca, słoneczna energia Yang i spokojna, wyciszająca, księżycowa energia Yin

Gravity Yoga. Gravity Yoga to praktyka całkowicie zrelaksowana, pasywna, gdzie grawitacja wykonuje większoćś pracy za nas. Ćwiczenia polegające na rozciąganiu tkanek łącznych poprzez utrzymywanie  pozycji od 2 do 5 minut. 

Joga w ciąży

Joga jest idealnym systemem ćwiczeń przygotowujących do porodu. Praktykowanie jogi pozwala powrócić do naszego naturalnego „JA” kierującego się instynktem.

Joga 45+

YIN Joga

Najspokojniejsza joga świata i dla każdego, bez względu na ograniczenia w ciele. Poprzez asany jin docieramy do tkanek głębokich w naszym ciele, czyli do ścięgien, stawów i kości. Inaczej zwana jogą powięziową.

Kundalini Joga

Znana jako joga świadomości, poprzez techniki oddechowe, medytację, krije, mantry i mudry wpływa na dobrostan ciała, sfery emocjonalnej i mentalnej. 

Acro Joga

Najprościej mówiąc jest to połączenie Yogi, akrobatyki, medytacji oraz masażu. AcroYoga uczy jak budować zaufanie do drugiej osoby oraz jak z nią współpracować. Przypomina nam, że nie jesteśmy sami i bierzemy odpowiedzialność za naszego partnera. 

SoBoYin

Połączenie Yin Jogi i masażu dźwiękiem

Pierwsze kroki w jodze -kurs

Zapraszamy osoby, które chciałyby by zdobyć przygotowanie od podstaw do praktyki jogi.

Kurs obejmuje 8 zajęć jogi dwa razy w tygodniu

Pozycje odwrócone

Nauka balansu w pozycjach odwróconych

Kurs pranajamy

Zapraszamy na progresywny, 8 tygodniowy program nauki pranajam.

Zajęcia są tak przygotowane aby każdy z adeptów mógł zbudować solidne podstawy z pranajam,

Joga niespodzianka

Lubisz niespodzianki to te zajęcia są dla Ciebie, co będzie z kim będzie – dowiesz się jak przyjdziesz